عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 بهمن 1402
بازدید : 36
نویسنده : کریمی

 

 

عسل یکی از محصولات طبیعی است که از زمان‌های قدیم در تغذیه انسان‌ها به کار می‌رفته است. این ماده غذایی نه تنها خواص مغذی بالایی دارد بلکه مزایای بسیاری برای سلامتی انسان دارد. در این مقاله به بررسی مشخصات عسل خوب و اهمیت مصرف آن می‌پردازیم.

  


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1402
بازدید : 44
نویسنده : کریمی

 

 

عسل یکی از محصولات طبیعی است که از زمان‌های قدیم در تغذیه انسان‌ها به کار می‌رفته است. این ماده غذایی نه تنها خواص مغذی بالایی دارد بلکه مزایای بسیاری برای سلامتی انسان دارد. در این مقاله به بررسی مشخصات عسل خوب و اهمیت مصرف آن می‌پردازیم.

  


تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1402
بازدید : 47
نویسنده : کریمی

 

 

دیگ هواپز یک اختراع نوین در عرصه پخت و پز است که با تکنولوژی پیشرفته‌اش، به طرز سریع و بدون نیاز به استفاده از روغن، غذاها را پخته و آماده مصرف می‌کند. این دستگاه با ایجاد جریان هوای دائمی در داخل دیگ، غذاها را به نرمی و با حفظ تمامیت مواد موجود در آنها پخته و عطر و طعم غذاها را حفظ می‌کند.


تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1402
بازدید : 68
نویسنده : کریمی

ورق کارتن

ورق کارتن یکی از اجزای حیاتی در زنجیره تأمین و بسته‌بندی محصولات است. اما برای انتخاب بهترین ورق کارتن، باید به موارد گوناگونی توجه کرد تا محصول شما در برابر خطرات مختلف محافظت شود. در این مقاله، با بهترین راهنمای انتخاب ورق کارتن با کیفیت بالا آشنا خواهید شد.

 


تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1402
بازدید : 91
نویسنده : کریمی

سیلیکات سدیم

در این مقاله، ما به بررسی سیلیکات سدیم، یک ترکیب شیمیایی مهم، می‌پردازیم. سیلیکات سدیم یکی از ترکیبات معدنی پرکاربرد در صنایع مختلف است. در این متن، ما به تحلیل خواص، کاربردها و اهمیت این ترکیب پرداخته و تاثیر آن در صنایع مختلف را برجسته می‌کنیم.



تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1402
بازدید : 166
نویسنده : کریمی

اتانول 96 درصد



در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های ماکرو مولکولی اتانول 96 درصد خواهیم پرداخت. اتانول 96 درصد یکی از محصولات شیمیایی مهم است که در بسیاری از صنایع و کاربردها به کار می‌رود. این ماده با ویژگی‌های ماکرو مولکولی خود، از جمله گرافت‌زدایی و قابلیت حلالیت در آب، نقش مهمی در علوم شیمیایی و فناوری‌های مختلف ایفا می‌کند.


تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1402
بازدید : 166
نویسنده : کریمی


باربری یکی از خدمات حمل و نقل مهم در جامعه مدرن است که به شما کمک می‌کند بارهایتان را از یک شهر به دیگری منتقل کنید. در این مقاله، ما به بررسی مسیر باربری از تهران به آمل خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یک راهنمای جامع برای باربری در این مسیر هستید، ادامه مطالب ما را بخوانید.


تاریخ : دو شنبه 30 مرداد 1402
بازدید : 220
نویسنده : کریمی

چمن مصنوعی


چمن مصنوعی به عنوان جایگزینی با کیفیت و زیبا برای چمن طبیعی در فضاهای سبز شهری و خانگی به محبوبیت افزوده است. اما این که چگونه می‌توانیم از کیفیت‌های متنوع چمن مصنوعی بهره‌برداری کنیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم، می‌تواند چالشی باشد. در این مقاله، به بررسی کیفیت‌های متنوع چمن مصنوعی پرداخته و نکاتی را برای انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی برای فضای خود ارائه خواهیم داد.


تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
بازدید : 203
نویسنده : کریمی

باربری تهران به اردبیل

با گسترش تجارت و نیازهای مختلف در جامعه، انتقال بار از یک شهر به دیگری تبدیل به یک فرآیند اساسی و حیاتی شده است. این مسئله به ویژه برای ارسال بار از تهران به اردبیل اهمیت دارد. در این مقاله، به بررسی جنبه‌های مختلف باربری تهران به اردبیل می‌پردازیم و راهنمایی جامع در این زمینه ارائه خواهیم داد.

 


تاریخ : یک شنبه 18 دی 1401
بازدید : 240
نویسنده : کریمی

شمش فولادی

شمش فولاد از فرآوردهای میانی نورد می باشد که برای تولید آن فولاد در کوره های قوس الکتریکی ریخته می شود. به طور کلی می توان گفت امروزه، شمش فولادی مهم ترین کالا در زنجیره ی تولید فولاد است. حمل و نقل آسان شمش نیز سبب شده تا این محصول محبوبیت خود را نیز داشته باشد.


تاریخ : یک شنبه 20 آذر 1401
بازدید : 35292
نویسنده : کریمی

ما در شرکتمان با طراحی وب سایت پیشرفته مبتنی بر تکنولوژی روز به همراه بالاترین سطح سئو، همواره در کنار شما خواهیم بود. پویا پرداز با برخورداری از تخصص های مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی سایت در قزوین، توانایی طراحی هر نوع سایت با انعطاف پذیری بالا و منطبق با سلیقه شما را دارد. با توجه به دانش طراحان سایت در زمینه سئو، سایت های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت به رتبه های مناسبی در موتور جستجو گوگل می رسند.

طراحی سایت

 


تاریخ : یک شنبه 24 مهر 1401
بازدید : 238
نویسنده : کریمی

مراحل اخذ ISO، هزینه، شرایط و مدارک دریافت گواهینامه ایزو معتبر

اخذ گواهینامه ایزو می تواند ابزار مفیدی برای افزایش اعتبار شما باشد. هزینه اخذ گواهینامه های ایزو، وابسته به فاکتورهای متعددی است که هر یک از آنها در قیمت و هزینه های ثبت و صدور گواهینامه های ایزو تاثیر گذار هستند. مهمترین آیتم در برآورد قیمت  گواهینامه های ISO، مرتبط با اعتبار گواهینامه های صادره ایزو است و سازمانها باید دقت داشته باشند که برای گواهینامه جعلی ایزو، مبلغی هزینه نکنند.

مراحل دریافت ایزو و هزینه اخذ مدرک ایزو چقدر است؟
 

تاریخ : پنج شنبه 27 مرداد 1401
بازدید : 236
نویسنده : کریمی

وکیل حقوقی را میتوان به چند دسته تقسیم کرد به عنوان مثال وکیل در حوزه:

۱_ قراردادها   ۲_ وکیل ملکی   ۳_وکیل بیمه   ۴_وکیل اداره کار   ۵_وکیل ارث و تقسیم ترکه   ۶_وکیل دیوان عدالت اداری  ۷_وکیل اجرای احکام مدنی

luwyer


تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1400
بازدید : 310
نویسنده : کریمی

رنگ دریایی پامچال

 

 

رنگ  دریایی  پوشش هایی هستند که بر روی بدنه کشتی ها و سازه های دریایی اعمال می شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری از آن ها در برابر عوامل مختلف محافظت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رنگ های دریایی، اهمیت رنگ های دریایی، مزیای رنگ های دریایی، انواع رنگ های دریایی و لزوم لایه های رنگ های دریایی آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: رنگ پامچال ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1400
بازدید : 334
نویسنده : کریمی

سوله و پوشش سقف سوله از موارد پرکاربرد در صنایع گوناگون می ­باشد. در این مقاله اطلاعاتی در مورد پوشش سقف سوله و انواع آن گفته خواهد شد.

پوشش سقف سوله باید از استحکام و مقاومت بالایی در برابر زلزله و دیگر خطرات احتمالی برخوردار باشد، همینطور پوشش سقف سوله باید عایقی مناسب در برابر ورود صوت و همچنین حرارت به داخل سوله ­باشد.



:: برچسب‌ها: سوله ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1400
بازدید : 458
نویسنده : کریمی

چمن مصنوعی دیواری

 

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی به جز سطوح افقی در سطوح عمودی نیز امکان پذیر است که دیوار سبز یا گرین وال نمامیده می شود. چمن مصنوعی دیواری ایده ای نو آورانه و خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با چمن مصنوعی دیواری آشنا شوید و و از مزایا، کاربرد، روش نصب، قیمت و خرید چمن مصنوعی دیواری مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی ,
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1399
بازدید : 253
نویسنده : کریمی
تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1399
بازدید : 407
نویسنده : کریمی
قیمت چمن مصنوعی دست دوم
استفاده از چمن مصنوعی دست دوم به دلیل پایین بودن قیمت آن نسبت به چمن مصنوعی نو و با توجه به کاربری که خواهد داشت کاری مقرون به صرفه می باشد و البته عوامل بسیار مهمی وجود داری که بر قیمت چمن مصنوعی دست دوم تاثیر به سزایی دارد. در ادامه عواملی که تعیین کننده و کاهش دهنده قیمت چمن مصنوعی دست دوم می باشد را مورد بررسی قرار می دهیم.
 


:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی ,
تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1399
بازدید : 412
نویسنده : کریمی

یکی از مسائلی که امروزه بسیار با آن روبرو هستیم حمل اثاثیه منزل می باشد. جابجایی اسباب و اثاثیه منزل ممکن است سالانه و یا هر چند سال یک بار برایمان پیش بیاید.

اکثر افراد حمل اثاثیه منزل را یک امر بسیار دشوار و پر دردسر تلقی می کنند. خیلی از افراد تجربه کافی در امر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ندارند و مطمئنا در این زمینه دچار مشکل می شوند. ایجاد مشکلات در اثاث کشی منزل باعث ایجاد دلسردی و دشوار دانستن آن می شود. آنچه بیش از همه موجب ناراحتی و دغدغه خانواده ها می شود، آسیب دیدن اسباب و اثاثیه منزل در هنگام حمل اثاثیه منزل است. احتمال شکسته شدن ظروف قیمتی، آسیب دیدن و رنگ پریدگی سرویس های چوبی و … و آیا کسی پاسخگوی این خسارات هست؟ به این ترتیب حمل اثاثیه منزل به یک کابوس مبدل می شود. به خصوص اگر قرار باشد که هر سال آن را انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: باربری ,
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398
بازدید : 317
نویسنده : کریمی
بتن ریزی کف سوله

شما برای اجرای بتن ریزی کف سوله باید در ابتدا کف را به صورت کامل پاک سازی کنید و آن را صاف کنید و بعد مگریزی کنید. و بعد از انجام مگریزی نوبت به آرماتور بندی می رسد این را به خاطر داشته باشد که در زمان آرماتور بندی میلگردها زنگ زده یا پوسیده نباشد که به کف آسیب برسانند. اجرای بتن ریزی کف سوله دارای اهمیت فراوانی می باشد در صورتی که بتن ریزی کف سوله به صورت اختصاصی و اصول و با استاندارد انجام نشود مشکلات زیادی را برای کارفرما ایجاد خواهد کرد. عمده دلایلی که این مشکلات را ایجاد می کنند رعایت نکردن نکات اولیه و اصول مهندسی می باشد.

بتن ریزی کف باید طوری باشد که گویی این سطح دیگر نیاز ندارد در آینده به وسیله سرامیک و یا سنگ کف سازی شود و این خود هم هزینه را پایین می آورد و هم سریع اجرا می شود.

ابتدا شما باید کف را کاملا صاف و یک دست کنید که برای این کار بهتر است ابتدا خاک های نرم را بردارید تا به سطحی صفت برسید که برای بهتر صفت شدن کف ،شما می توانید از بتن مگر استفاده کنید.

بتن مگر چیست :

بتن مگر که نام دیگر آن بتن نظافت است و در واقع یک بتن ضعیف با عیار 140 می باشد که به منظور آماده سازی کف خاک برداری شده برای صفحه گذاری و آرماتور بندی می باشد.

دلیل های اصلی استفاده از بتن مگر چیست :

1-جلوگیری از نفوذ  سیمان بتن ریزی شده به خاک

2-جلوگیری از جذب آب بتن ریزی شده توسط خاک

3-آماده سازی کف خاک برای بتن ریزی

4-صاف و یک دست کردن کف برای اجرای فونداسیون

5-و اگر در قسمتی از کف، خاک زیادی برداشتیم به وسیله بتن مگر آن را با کف تراز می کنیم.

قبل از اجرای بتن مگر بهتر است چند نکته را رعايت کنید.

1-قبل از اجرای بتن مگر بهتر است کف را با آب کاملا خیس کنید تا آب بتن جذب خاک نشود و باعث پوک شدن بتن نشود و اگر از شفته آهک استفاده کرده اید بهتر است شفته آهک هم مرطوب شود تا آب بتن ریزی را جذب نکند و باعث نشود بتن پوک شود.

2-باید بتن مگر زمانی روی شفته آهک اجرا شود که شفته مقاوم شده باشد یعنی اگر روی آن راه بروید جای کفش روی آن باقی نماند.

3-بتن مگر بهتر است در دستگاه های کوچک مخلوط شود.

4-بتن مگر بیشتر جهت پاکسازی کف و اجرای آرماتور صورت می گیرد.

5-بعد اجرای  بتن مگر بهتر است سطح آن 10 ساعت مرطوب شود بعد عملیات بعدی بتن ریزی انجام شود.

بعد از آماده سازی کف، حالا نوبت به اجرای آرماتور بندی می رسد در اجرای آرماتور بندی باید به چند نکته توجه کرد :

1-بهتر است از میلگرد های آجدار استفاده شود.

2-باید قبل از اجرای آرماتور بندی، میلگرد ها آزمایش شوند تا مقاومت آنها ثابت شود.

3-اگر در انبار میلگرد دارید باید طوری انبار شود که زنگ زدگی کمتری داشته باشد.

4-در اجرای آرماتور بندی نباید میلگرد ها مستقیما روی زمین قرار بگیرد باید حداقل 10 تا 15 سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد.

5-میلگردی که زنگ زده و در حدی است که پوسته شده است نمی توان استفاده کرد باید ابتدا آن را گونی کشی و یاماسه پاشی کرد تا از بین برود بعد اجرا شود.

6-نباید بر روی میلگرد ها نایلون کشید مگر در زمان بارندگی در غیر این صورت باعث زنگ زدن میلگرد می شود.

7-بهتر است میلگرد ها را به روش مکانیکی و به وسیله قیچی برش داد زیرا اگر با دستگاه جوش بریده شود باعث از بین رفتن مقاومت میلگرد می شود.

8-باید روی میلگرد چیز اضافه وجود نداشته باشد از قبیل یخ، روغن، قیر و….باید حتما آنها را از روی میلگرد پاک کرد.

9-برای بافتن میلگرد ها به هم بهتر است از مفتول 1 یا 1/5 میلی متر استفاده کرد.

10-نباید برای اتصال و بافتن میلگرد ها به هم از دستگاه جوش استفاده کرد (در صورت نیاز به اتصال میلگرد ها به تیر آهن باید از حداقل جوش با آمپر کم و الکترود ضعیف استفاده شود  ).

11-بهتر است در اجرای آرماتور بندی، مفتول ها با دقت بسته شود چون بعضی از کارگر ها میلگرد ها را سه تا یکی می بندند تا کار زودتر تمام شود.

12-فاصله خاموت ها از یکدیگر یک وجب و یا حدودا 20 سانتی متر باشد.

13-فاصله بین آرماتور بندی تا قالب باید حداقل 2/5 سانتی متر باشد.

بعد از رعايت  این نکات نوبت به قالب بندی می رسد و در قالب بندی کف کف نیازی به قالب های بزرگ ساختمانی نیست زیرا قطر بتن کف بین 10 تا 15 سانتی متر است پس با شمشه هم می توان قالب بندی کرد.

و  وظیفه قالب بندی این   است که شکل و فرم میل گرد ها  و آلماتور ها و بتن خیس را تازه نگه دارد.

بعد از اجرای قالب بندی نوبت به بتن ریزی می رسد و اجرای بتن ریزی باید حتما با عیار 350 تا 400 باشد تا بتواند مقاومت خود را حفظ کند.

زمانی که شما برای بتن ریزی در نظر می گیرید باید طوری باشد که هوا بارانی نباشد و همچنین گرما و سرما هوا شدید نباشد زیرا در این مواقع بتن ریزی شما هیچ فایده ای ندارد چون بتن کیفیت خود را از دست می دهد.

به همین دلیل باید در موقعیت مناسب بتن ریزی انجام داد و همچنین در زمان بتن ریزی حتما باید کف کار خیس باشد تا کف کار آب موجود در بتن را جذب نکند و باعث ترک خوردن بتن نشود.

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه‌ای روزانه 500 تا 1000 متر مربع و با کیفیت بالا انجام می شود و اجرای بتن ریزی با تجهیزات مدرن و با دوربین تراز انجام می شود و باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود و تمام این کارها با متخصصین مجرب صورت می گیرد.

اجرای بتن ریزی کف سوله در سطح صاف و شیب دار باهم فرق دارد به طوری‌کهکه در سطح تراز  بتن زمان زیادی طول می کشد تا خشک شود در حالی که در سطح شیب دار این زمان به نصف می رسد دلیل آن هم،  گرفته شدن آب بتن است.

در اجرای بتن ریزی کف اگر سطح شیب دار باشد حتما باید قالب بندی صورت گیرد در حالی که در سطح تراز نیاز به قالب بندی نیست به وسیله دوربین تراز یاب هم می توان بتن ریزی کرد .

زمانی که در اجرای بتن ریزی در سطح صاف از دوربین استفاده شود مقدار کار تا 2 برابر افزایش پیدا می کند اجرای بتن ریزی کف محوطه هم به همین صورت انجام می شود.

اجرای بتن ریزی در مناطق گرم با مناطق سرد متفاوت است و زمان و مقدار اجرای متفاوتی نسبت به هم دارند مثلا اجرای بتن ریزی در مناطق گرم: شما در مناطق گرم نمی توانید متراژ بالایی بتن انجام دهید چون بتن زود خشک می شود و زمانی برای اجرای بتن ریزی کف با ماله پروانه‌ای نمی ماند بهتر است زمانی که هوا گرم است اجرای بتن ریزی را در شب انجام دهید تا هم مقدار بتن ریزی زیاد باشد و هم باعث ترک خوردن بتن نشود.

در صورتی که در اجرای بتن ریزی در مناطق سرد بر عکس عمل می کند یعنی هم متراژ کار بالا می رود و هم زمان اجرای ماله پروانه‌ای زیاد است به همین دلیل قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه‌ای در مناطق گرم با مناطق سرد متفاوت است .

بتن ریزی اصول و قوائد خود را دارد بتن ریزی کف محوطه را باید به صورت سینی کش انجام شود و برای بتن ریزی سوله شما باید آن را لیسه ای انجام دهید و بعد از اتمام کار حتما باید درزهای انبساطی و انقباظی در کف کار انجام شده باشد.

کار شرکت بتنز جام ، اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای است که این بتن ریزی انواع مختلفی دارد بتن ریزی با ماله برقی  ، بتن ریزی با دوربین  ، بتن ریزی با آرملات

و همچنین جاهایی که بتن ریزی می شود مختلف است مثل کف سوله ، پارکینگ طبقاتی ، کف انبار و … که هر کدام نسبت به کارایی و ویژگی که دارد اجرا می شود.

در اجرای بتن ریزی در هر مکان ، نسبت به نیاز و نوع کاربرد مکانی که بتن ریزی می شود باید آرماتوربندی یا بتن مگر را به اجرای بتن ریزی اضافه کرد.



:: برچسب‌ها: بتن ریزی , بتن ریزی کف محوطه , بتن ریزی کف سوله , بتن , بتن آماده , بتن ریزی کف با ماله پروانه ای , بتن ریزی آرملات ,
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
بازدید : 287
نویسنده : کریمی
راهنمای سفر به گرگان

راهنمای سفر به گرگان

گرگان طبیعت جذابی دارد که در همه‌ی فصل‌های سال تماشایی است. پیش از سفر به گرگان بهتر است جاذبه‌های گردشگری آن را بشناسید و ببینید هتل‌ها، بازارها و رستوران‌های گرگان کدامند.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به گرگان,سفر به گرگان,خرید بلیط هواپیماا,از چه سایتی بلیط بخریم,درباره گرگان,آب و هوای گرگان,در گرگان چی بخریم,بلیط,کجا بریم,قیمت بلیط هواپیما,خرید بلیط,گرگان ,
تاریخ : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 276
نویسنده : کریمی
سفر به اصفهان

سفر به اصفهان

اصفهان یکی از زیبا ترین شهر های ایران با جاذبه های تاریخی ، طبیعی و مردمانی مهمان نواز با لهجه ای زیبا هر ساله پذیرای هزاران مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: سفر به اصفهان,خرید بلیط هواپیما,خرید بلیط,اصفهان,بلیط ارزان,خرید بلیط برای اصفهان,از کدام سایت بلیط بخریم,بلیط ارزان قیمت,بهترین زمان برای سفر به اصفهان,کلیسای وانک,مساجد اصفهان,کاخ هشت‌بهشت,مسجد جامع,کاخ چهلستون,میدان نقش جهان ,
تاریخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397
بازدید : 298
نویسنده : کریمی
دامغان در یک نگاه

دامغان در یک نگاه

دامغان یکی از شهرهای کهن و باستانی، دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی از نظر گردشگری است.
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: دامغان در یک نگاه,دامغان,سمنان,تور,تور ارزان,تور ارزان سمنان,تور سمنان,بلیط به سمنان,بلیط به دامغان,شهرهای کهن و باستانی,جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر,جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر دامغان,برترین جاذبه‌های گردشگری,جاذبه های دامغان,جاذبه‌های مذهبی شهر دامغان,سوغات دامغان,تاریخچه دامغان,استان سمنان,جاذبه‌های طبیعی شهر دامغان,شهر دامغان,غار چاه دیو,غار شیربند,روستای طاق,چهل دختر,برج طغرل,بافت تاریخی شهر دامغان ,
تاریخ : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397
بازدید : 268
نویسنده : کریمی
گلاب گیری کاشان

گلاب گیری کاشان

کاشان و قدمت دیرینه ی گلاب گیری

شهر کاشان در دشتی در شرق فلات مرکزی ایران و ۲۲۰ کیلومتری جنوب تهران واقع شده است. کاشان زمانی یکی از بهترین نقاط تفریحی برای پادشاهان صفوی بوده است. کاشان به دلیل عمارت های قدیمی بسیار زیادی که دارد مشهور است؛ از جمله این عمارت های قدیمی می توان به خانه طباطبایی ها، خانه بروجردی ها، خانه عامری ها و خانه عباسی ها اشاره کرد.

 

ادامه مطلب...

 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: ,گلاب گیری,کاشان,گلاب گیری کاشان,کاشان و قدمت دیرینه ی گلاب گیری,کاشان وگلاب گیری,شهر کاشان,چگونگی گلاب گیری کاشان,قدمت گلاب گیری,روش های گلاب گیری,مراسم سنتی گلاب گیری,گلاب گیری کاشان چه زمانی برگزار می شود,جشنواره سالانه گل محمدی,مراسم سنتی گلاب گیری در کاشان,مراسم گلاب گیری,جشنواره گل محمدی,گل محمدی,بلیط هواپیما ارزان کاشان,تور کاشان,تور گردشگری کاشان,جاذبه های کاشان,تور,تور ارزان,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,رزرو هتل,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,سایتهای رزرو هتل,ارزانترین پروازهای داخلی,تور مسافرتی داخلی ,
تاریخ : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
بازدید : 273
نویسنده : کریمی
راهنمای سفر به هند

راهنمای سفر به هند

هند، کشوری فریبنده و زیبا است. حتی اگر هزاران بار هم به این کشور سفر کنید، باز هم چیزی برای شگفت‌زده کردن‌ شما دارد. هند، بین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌های پوشیده از برف رشته‌کوه هیمالیا قرار گرفته است. کشوری متشکل از شگفتی‌های طبیعی و ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌ها و عطرهای متفاوت، صومعه‌های رازآلود، معبدهای شگفت‌انگیز، شهرهای شلوغ و پر همهمه، امپراطوری‌های گمشده، کاخ‌های مجلل، بازارهای شلوغ، پارک‌های ملی بکر، بناهای تاریخی حیرت‌انگیز و هزاران جاذبه‌ی دیگر که شبیه آن‌ها را در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.
 
ادامه مطلب...
 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: خرید بلیط هواپیما,راهنمای سفر به هند,ازچه سایتی بلیط بخریم,سفرارزان به هند,هند,تورهای گردشگری,تورهای گردشگری هند,خرید بلیط,ارزان بلیط بخرید ,
تاریخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
بازدید : 260
نویسنده : کریمی
برترین جاذبه‌های گردشگری گوانجو

برترین جاذبه‌های گردشگری گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو در هنگام سفر به کشور چین گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند! به گونه‌ای که غیرممکن است وارد کشور پرجمعیت و پرهیاهوی چین شوید و بازدید از شهر زیبا و جذاب گوانجو را از دست بدهید.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: برترین جاذبه‌های گردشگری گوانجو,جاذبه های گردشگری,تور,تور ارزان,چین,راهنماب سفر به چین,برترین جاذبه‌های گردشگری,گوانجو,جاذبه‌های گردشگری گوانجو,سفر به کشور چین,شهر زیبا و جذاب گوانجو,برج کانتون,برج کانتون چین,برج مخابراتی,برج کانتون گوانجو,رودخانه پرل,رودخانه,کلیسا جامع قلب مقدس,کلیسا جامع قلب مقدس گوانجو,پارک سافاری ژیانگ‌جیانگ,از کجا ویزای چین بگیریم,انواع ویزای چین,بلیط هواپیمایی به چین,تور ارزان چین,تور بزرگ چین,تور چین,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,سایتهای رزرو هتل,از کجا بلیط هواپیما بخرم,چگونه بلیط هواپیما بخرم ,
تاریخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397
بازدید : 264
نویسنده : کریمی
سفارت ژاپن و اخذ ویزای این کشور

سفارت ژاپن و اخذ ویزای این کشور

تور ژاپن را انتخاب کرده‌اید و برای سفر به ژاپن برنامه‌ریزی می‌کنید؟ لازم است ویزای توریستی این کشور را از طریق سفارت ژاپن در تهران دریافت کنید. برای دریافت ویزای ژاپن لازم است مراحلی را طی کنید. برای آشنایی بیشتر با مدارک سفارت ژاپن، دریافت ویزا و دسترسی به این سفارت در ادامه همراه بلیط ۱ باشید.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...
 
 


:: برچسب‌ها: سفارت ژاپن و اخذ ویزای این کشور,ژاپن,تور ژاپن,ویزا,اخذ ویزا,اخذ ویزا ژاپن,سفارت ژاپن,سفر به ژاپن,ویزای توریستی,دریافت ویزای ژاپن,دریافت ویزا,سفارت ژاپن کجاست,سفارت ژاپن در ایران,تلفن سفارت ژاپن,فکس سفارت ژاپن,کد پستی سفارت ژاپن,ساعات کاری سفارت ژاپن,آدرس سایت سفارت ژاپن,بخش کنسولی سفارت ژاپن,درخواست ویزا,هزینه ویزای ژاپن,مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی ژاپن,تور,تور ارزان,خرید بلیط هواپیما,بلیط هواپیما ,
تاریخ : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
بازدید : 259
نویسنده : کریمی
متل قو کجاست؟

متل قو کجاست؟

متل قو یا سلمانشهر، شهری است که چند سال است مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و خصوصا در روز‌های تعطیل افراد بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. اما متل قو کجاست و چرا به این نام شهرت دارد؟

 

 
ادامه مطلب...
 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: متل قو کجاست,متل قو,متل قو یا سلمانشهر,مازندران,استان مازندران,گردشگران,گردشگری,صنعت گردشگری,صنعت گردشگری مازندران,متل قو مازندران,ساقی كلايه,نام دیگر متل قو,دریا گوشه,قیمت ویلا,قیمت ویلا مازندران,خرید ویلا,خرید ویلا در شمال,خرید ویلا شمال,توریستی,بهترین جاهای توریستی,جاذبه توریستی در ناحیه مازندران,برج‌های ساحلی دبی,عباس‌آباد تنکابن,تنکابن ,
تاریخ : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1397
بازدید : 251
نویسنده : کریمی
مجموعه تفریحی توچال

مجموعه تفریحی توچال

منطقه ای جذاب که در سال های گذشته با وجود تفریح ها و دیدنی های مختلف به یکی از اصلی ترین مکان های سرگرمی و ورزشی پایتخت تبدیل شده است. با ما به این سفر بیایید تا شما را با قسمت های مختلف توچال آشنا کنیم و صعودی خاطره انگیز بر بام آن داشته باشیم.
 
ادامه مطلب...
 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: کیوب کلاب توچال,توچال,تهران,توچال تهران,تله کابین,تله کابین توچال,مجموعه تفریحی توچال,چرا قله و مجموعه های تفریحی توچال,آشنایی با قله و مجموعه تفریحی توچال,دیدنی ها و تفریحات توچال,پیاده روی در مجموعه توچال,باشگاه تیراندازی با کمان توچال,مجموعه تفریحی بام تهران,منطقه توچال,زیپ لاین,باشگاه تیراندازی,دیدنی ها و تفریحات,بوستان سلامتی,سینمای پنج بعدی توچال,سورتمه توچال,طولانی ترین سورتمه ایران,تله سیژ چشمه,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,تور مسافرتی,سفر به تهران,سفر به تهران توچال,راهنمای سفر به تهران,تور گردشگری ,
تاریخ : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
بازدید : 381
نویسنده : کریمی
سفر به الموت

سفر به الموت

قلعه الموت یکی از قلعه‌های منحصربه‌فرد تاریخی در ایران است. دژ الموت در شمال شرقی روستای گازرخان (قصر خان) و بر فراز صخره‌ای به ارتفاع ۲۱۶۳ متر از سطح دریا که بلندی صخره از زمین‌های پیرامون خود ۲۰۰ متر و گسترده دژ ۲۰۰۰۰ مترمربع است قرار دارد.
 
ادامه مطلب....
 
برای رزرو بلیت اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: سفر به الموت,الموت,تور,تور ارزان,سفر به قزوین,قزوین,پایتخت خوشنویسی,استان قزوین,راهنمای سفر به قزوین,جاذبه های الموت,جاذبه های قزوین,بهترین جاذبه های ایران,بهترین جاذبه های قزوین,قلعه الموت,دژ الموت,منطقه الموت,رودبار الموت,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,سایتهای رزرو هتل,از کجا بلیط هواپیما بخرم,ارزانترین بلیط هواپیما,بلیط هواپیما ارزان,تور مسافرتی داخلی ,
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
بازدید : 276
نویسنده : کریمی
هزینه سفر به تبریز چقدر است

هزینه سفر به تبریز چقدر است؟

تبریز یکی از مقصدهای گردشگری محبوب است که دیدنی‌های فراوانی دارد. با دانستن هزینه‌ی سفر به تبریز می‌توانید برای مسافرت بعدی برنامه‌ریزی کنید.


برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: هزینه سفر به تبریز چقدر است,تور,تور ارزان,تور تبریز,هزینه سفر به تبریز,سفر به تبریز,متوسط هزینه‌ی اقامت در تبریز,هزینه‌ی رفتن به تبریز,بودجه پیشنهادی گذراندن یک روز در تبریز,مقصدهای گردشگری,هتل‌های لوکس,هتل‌های لوکس تبریز,رستوران های تبریز,بهترین رستورانهای تبریز,بهترین هتل های تبریز,تبریز,تور ارزان تبریز,سفر لوکس هوایی,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما تبریز,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,از چه سایتی بلیط هواپیما برای تبریزبخرم,رزرو هتل,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,سایتهای رزرو هتل,از کجا بلیط هواپیما بخرم,بهترین آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما,بلیط هواپیما ارزان,ارزانترین بلیط هواپیما,چگونه بلیط هواپیما بخرم,قیمت بلیط هواپیما,تور مسافرتی داخلی ,
تاریخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397
بازدید : 302
نویسنده : کریمی
 مکان حیرت انگیز در چین

۵ مکان حیرت انگیز در چین-سرزمین افسانه ها

مکان های توریستی شگفت انگیز زیادی در چین وجود دارد. از شهرهای باستانی گرفته تا جنگلها ، مزارع برنج مخروطی شکل که به نظر می رسد به دست هنرمندان طراحی شده، کوههای مقدس و آبشارهای خیره کننده. در این مقاله قصد داریم تا با ۶ مکان فوق العاده در چین آشنا شویم.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: چین,تور چین,تور بزرگ چین,سفر به چین,بلیط هواپیما شانگهای,بلیط هواپیمایی به شانگهای,تور بزرگ شانگهای,تور شانگهای,تور چین شانگهای,دیوار شهر شیان,سه پگودا,شهر قدیمی لیجیانگ,جنگل سنگی شیلین,تور,تور ارزان,تور ارزان چین,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,رزرو هتل,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,سایتهای رزرو هتل,از کجا بلیط هواپیما بخرم,بهترین آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما,قیمت بلیط هواپیما,بهترین قیمت بلیط هواپیما,ارزانترین قیمت بلیط هواپیما,تور مسافرتی خارجی ,
تاریخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
بازدید : 278
نویسنده : کریمی
ماه عسل را در دیزنی تجربه کنید

ماه عسل را در دیزنی تجربه کنید

ماه عسل برای هر زوجی، سفر به یاد ماندنی است. مقصد سفر باید دلپذیر، عاشقانه و همراه با جاذبه‌های دیدنی باشد. تا به حال در مورد سفر به شهر دیزنی برای ماه عسل فکر کرده‌اید؟
 
ادامه مطلب...
 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: ماه عسل را در دیزنی تجربه کنید,ماه عسل,ماه عسل کجا بریم,دیزنی,سفر به دیزنی,سفر ارزان به دیزنی,جاذبه‌های دیدنی,سفر به شهر دیزنی,زیباترین سفر ها,مقاصد عاشقانه,عاشقانه,سرزمین دیزنی,سفر عاشقانه‌ای شیک,نمایشگاه جهان در پارک اپکت,پارک اپکت,گردشگری,آتش‌بازی,آتش‌ بازی,آتش‌ بازی در دیزنی,استراحت در هتل‌های جادویی,دیزنی در شب هم زنده است,سفر عاشقانه به دیزنی,رقص کلاسیک,تور,تور ارزان,تور ارزان دیزنی,تور لحظه آخری,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,رزرو هتل,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,از کجا بلیط هواپیما بخرم,ارزانترین بلیط هواپیما,تور مسافرتی خارجی ,
تاریخ : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397
بازدید : 285
نویسنده : کریمی
 در فصل بهار به این مکانها سفر کنید

در فصل بهار به این مکانها سفر کنید

اردیبهشت ماه سفر است، ماه گشت و گذار و تجربه لذت های وصف نشدنی است. اصلا باید ماه اردیبهشت را باید ماه دید و بازدید از ایران نامید. اگر نمی دانید که در این ماه باید به کجاها سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید، ما به شما تعدادی از این مقاصد سفر را که مختص اردیبهشت هستند را معرف می کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: بهار,فصل بهار,اردیبهشت ماه سفر,اردیبهشت,مقاصد سفر,مقاصد گردشگری,اطلاعات گردشگری,دشت دریاسر,منطقه تنکابن,تنکابن,مازندران,آبشار آسیاب خرابه,آبشار آسیاب,شهرستان جلفا,آذربایجان شرقی,کوه کیامکی,شهرستان محلات,شهر گل,پایتخت گل ایران,باغ گیاه شناسی کرج,باغ گیاه شناسی,بوستان تفریحی شهید چمران,کلکسیون گل های رز,باغ گل کرج,سرعین,شهر چشمه های آب گرم,استان اردبیل,کوه سبلان,کوه سبلان اردبیل,کرمانشاه,شیراز,باغ های سرسبز شیراز,باغ های شیراز,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,تور مسافرتی,تور گردشگری,از کجا بلیط هواپیما بخرم,تور مسافرتی داخلی,تور,تور ارزان,فصل مسافرت,مسافرت,مسافرت ارزان به تمامی نقاط ایران,جاذبه ای ایران,جاذبه های گردشگری ایران,بهترین مکانهای دیدنی ایران,بهترین جاذبه های ایران,فصل سفر,قصل سفر کدام است ,
تاریخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
بازدید : 317
نویسنده : کریمی
دریاچه زریوار

دریاچه زریوار

تالاب آب شیرین زریبار یا زریوار در فاصله ۳ کیلومتری غرب شهر مریوان، در استان کردستان و از مکان‌های دیدنی و گردشگری این استان است. آب تالاب شیرین است و از تعدادی چشمهٔ کف‌جوش و بارش تأمین می‌شود.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: دریاچه زریوار ,قایق سواری در دریاچه زریوار ,گردشگری استان کردستان ,دریاچه زریوار مریوان ,تالاب آب شیرین ,شهر مریوان ,مریوان ,چشمه کف‌جوش ,نقاط گردشگری استان کردستان ,سنندج ,دریاچه زریبار ,تور ,تور ارزان ,تور سنندج ,بلیط هواپیما ,خرید بلیط هواپیما ,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم ,تور مسافرتی ,تور گردشگری ,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم ,ارزانترین پروازهای داخلی ,چگونه بلیط هواپیما بخرم ,تور مسافرتی داخلی ,
تاریخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
بازدید : 304
نویسنده : کریمی
 15 مکان ممنوعه دنیا

۱۵ مکان ممنوعه دنیا

وبسایت روزنامه گاردین با انتشار این مطلب نوشت: اگر فکر می کنید با داشتن پول و وقت کافی می توانید به هر کجای دنیا که می خواهید سفر کنید، باید بدانید که سخت در اشتباهید. زیرا مکان های مختلفی در جهان وجود دارد که ورود به آن ها ممنوع است. در مطلب زیر با تعدادی از این مکان ها آشنا می شوید:
 

ادامه مطلب...

 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: مکانهای ممنوع ,ممنوع ,اتاق خواب ملکه انگلستان ,ملکه انگلستان ,انگلیس ,پایگاه آر ای اف من وید هیل ,ذخایر طلا در بانک انگلستان ,جزیره مارها ,هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا ,نیروی هوایی آمریکا ,انبار کوکاکولا ,کوکا کولا ,روزنامه گاردین ,طلا ,بازار طلا ,جزیره آتشفشانی سرتسی ,شهر متروکه سنترالیا ,
تاریخ : پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 392
نویسنده : کریمی
سفر به لیون

سفر به لیون

لیون، سومین شهر بزرگ کشور فرانسه است که در شرق این کشور قرار دارد. این شهر به وسیله‌ی دو رود بزرگ یعنی رون و سون و همچنین تپه‌های La Croix-Rousse و Fourvière به دو ناحیه‌ی متفاوت تقسیم شده است. جاذبه های گردشگری به ثبت رسیده در یونسکو و همچنین مراکز تفریحی در این شهر به اندازه ای جذاب است که هر گردشگری دوست دارد حداقل یکبار هم شده به آن سفر کند.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: موقعیت جغرافیایی لیون,آب و هوای لیون,منطقه پرسکیل,لیون,لیون فرانسه,فرانسه,سفر به فرانسه,سفری ارزان به لیون,سفری ارزان به فرانسه,زمان مناسب برای سفر به فرانسه,زمان مناسب برای سفر به لیون,بلیط هواپیما,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,تور مسافرتی,تور گردشگری,چگونه هتل رزرو کنم,چگونه بلیط هواپیما تهیه کنم,سایتهای خرید بلیط هواپیما,از کجا بلیط هواپیما بخرم,ارزانترین بلیط هواپیما,بلیط هواپیما ارزان,چگونه بلیط هواپیما بخرم ,
تاریخ : چهار شنبه 22 فروردين 1397
بازدید : 380
نویسنده : کریمی
تاریخ : یک شنبه 19 فروردين 1397
بازدید : 319
نویسنده : کریمی
راهنمای سفر به لس آنجلس

راهنمای سفر به لس آنجلس

لوس آنجلس دومین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا پس از نیویورک است. اغلب به صورت مخفف LA و با لقب شهر فرشتگان یاد می‌شود. جمعیت لوس آنجلس ۳٫۸میلیون نفر است.
 
ادامه مطلب...
 
برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...


:: برچسب‌ها: لس آنجلس,سفر به لس آنجلس,آمریکا,سفری ارزان به لس آنجلس,خرید بلیط هواپیما,از چه سایتی بلیط هواپیما بخرم,رزرو هتل,تور مسافرتی,تور گردشگری,از کجا بلیط هواپیما بخرم,بهترین آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما,ارزانترین بلیط هواپیما,بلیط هواپیما ارزان,چگونه بلیط هواپیما بخرم,بهترین قیمت بلیط هواپیما,ارزانترین قیمت بلیط هواپیما,تور مسافرتی خارجی ,
تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1396
بازدید : 325
نویسنده : کریمی
جاذبه های گردشگری شیراز

جاذبه های گردشگری شیراز

راهی دیاری هستیم که با عطر بهارنارنجش سرمستمان می کند و لذتی وصف ناپذیر را برایمان به ارمغان می آورد...

شهری از جنس شعر و ادب به قدمت تاریخ که با تماشایش سراسر وجودمان سرشار از آرامش می شود. مقصدمان شیراز است، جایی که شکوه تخت جمشید را در خود جای داده و جایگاه ابدی شاعرانی همچون حافظ و سعدی است. در کوچه هایش با شعر همقدم می شوی و طعم آشتی با تاریخ را می چشی...

 

ادامه مطلب...

 

برای رزرو بلیط اینجا کلیک کنید...



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری شیراز,باغ ارم شیراز,باغ دلگشا شیراز,اق,اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ,حمام وکیل,غار قلعه بندر شیراز,سفر به شیراز,تورهای گردشگری,سفرهای نوروزی۹۷,غار چاه دختر,نقش رستم,خرید بلیط هواپیما برای عید,خرید بلیط هواپیما برای عید نوروز,قیمت پروازهای داخلی در عید نوروز,بلیط هواپیما ارزان,چگونه بلیط هواپیما بخرم,قیمت بلیط هواپیما,قیمت پروازهای خارجی در عید نوروز ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید بلیط هواپیما و آدرس bilit1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com