طراحی سایت فوری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 آذر 1401
بازدید : 35224
نویسنده : کریمی

ما در شرکتمان با طراحی وب سایت پیشرفته مبتنی بر تکنولوژی روز به همراه بالاترین سطح سئو، همواره در کنار شما خواهیم بود. پویا پرداز با برخورداری از تخصص های مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی سایت در قزوین، توانایی طراحی هر نوع سایت با انعطاف پذیری بالا و منطبق با سلیقه شما را دارد. با توجه به دانش طراحان سایت در زمینه سئو، سایت های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت به رتبه های مناسبی در موتور جستجو گوگل می رسند.

طراحی سایت

 

طراحی سایت با قالب آماده در قزوین

قالب آماده واژه ای است که به تازگی در کار طراحی سایت و به خصوص جامعه وردپرس بسیار رایج شده. همیشه یکی از انتخاب هایی که ما طراحان سایت قزوینی پیش روی مشتریان گرامی قرار می دهیم طراحی سایت با قالب آماده است. تناسب قیمت طراحی سایت با قالب آماده با بودجه مشتری، نداشتن زمان کافی برای طراحی سایت با قالب اختصاصی، رفع تمامی نیازهای مشتری با قالب آماده می توانند از دلایلی باشند که طراحان سایت به مشتریان خود، طراحی سایت با قالب آماده را پیشنهاد می کنند.

شاید خبری از معایب طراحی سایت با قالب آماده علاوه بر مزایایی آن، نداشته باشید. پس اگر خودتان میخواهید سایتتان را طراحی کنید ،شاید بد نباشد بدانید که طراحی سایت با قالب آماده کار راحتی نیست و وقتی شما قالب آماده رو خریداری می کنید یا به رایگان دانلود می کنید. فقط یک فایل فشرده دریافت می کنید. تمام تنظیمات قالب و کارهای تخصصی را در ادامه خودتان باید انجام بدهید. یکی دیگر از معایب قالب های آماده این است که بسیار سنگین می باشند و ممکن است دارای امکاناتی باشند که شما اصلا نیاز ندارید. برای حل این مشکل می توانید یک طراح سایت حرفه ای استخدام کنید و با مشاوره ایشان قالب آماده متناسب با کسب و کار و هدف خود را تهیه کنید. پس از تهیه قالب آماده طراح سایت تمامی تنظیمات قالب و سایت را انجام خواهد داد.

فراوانی قالب های آماده برای سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال، وردپرس و جوملا، به شما در انتخاب قالب متناسب با کسب و کار و اهدافتان کمک می کند. در کل سیستم مدیریت محتوای وردپرس قالب های آماده بسیاری دارد. همین مسئله باعث شده ما سایت های وردپرسی زیادی را ببینیم که بسیار شبیه به هم می باشند.

خرید سایت آماده

به دلیل قیمت بالای سایت های اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک و همچنین مشکلات متعدد قالب های آماده برای افراد مبتدی، سایت های آماده طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. شرکت های طراحی سایت اینگونه سایت ها را از پیش طراحی می کنند و به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. اشتباه نکنید سایت آماده سایت با قالب آماده نیست بلکه یک سایت کاملا اختصاصی طراحی شده برای اهداف خاص است که به چندین مشتری فروخته می شود. این نوع سایت ها دارای سئوی قوی و بدون امکانات اضافی می باشند. تغییرات قالب و افزودن امکانات جدید برعکس سایت های وردپرسی با قالب آماده که برای طراحان سایت حرفه ای وردپرس هم بسیار دشوار است، در سایت های آماده برای تیم طراحی سایت قابل انجام می باشد.

این نوع سایت ها را هم می توان با هر نوع سیستم مدیریت محتوا یا هر فریمورکی نوشت. اما بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت آماده، دروپال می باشد. در سیستم مدیریت محتوای دروپال کار توسعه بسیار ساده می باشد. تیم طراحی سایت می تواند تمام خواسته های مشتری را به بهترین شکل ممکن هم از نظر کد نویسی، گرافیک و سئو پیاده سازی کند.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت به صورت اختصاصی کمی به هزینه بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارد. چون تیم طراحی سایت همه کار طراحی سایت را از صفر و مطابق با تحلیلی که از قبل داشته انجام می دهد. برخی مواقع برای رسیدن به اهدافمان، امکاناتی را در سایتمان می خواهیم که به صورت متداول در سایت های شرکتی، فروشگاهی و شخصی وجود ندارند. همچنین برای حفظ ثبات برند و یکپارچگی ظاهری سایت با سازمان، نیاز به طراحی سایت با قالب اختصاصی پیدا می کنیم.

از دلایل دیگری که برای طراحی سایت به صورت اختصاصی می توانیم نام ببریم، رقابت بالا در سئوی آن کسب و کار می باشد. سبک بودن قالب سایت های اختصاصی به دلیل نداشتن امکانات اضافه، به روز بودن قالب سایت های اختصاصی و استفاده از جدیدترین متدهای روز برای بالا بردن کیفیت تجربه کاربری و رابط کاربری (UI/UX)، استفاده از انیمیشن های جدید در طراحی سایت، مدنظر دادن تمام نکات جدید الگوریتم های گوگل در طراحی سایت از ویژگی های طراحی سایت اختصاصی می باشد.

 طراحی سایت در قزوین
 

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

مهمترین مولفه ای که ما تصمیم میگیریم از چه کسی یا چه شرکتی سایت تهیه کنیم، قیمت وب سایت است. علاوه بر کارکرد سایت، نوع سایت و زمان تحویل سایت، بودجه مشتری و قیمت اعلامی طراحی سایت از طرف شرکت طراحی سایت از عوامل موثر در طراحی سایت فوری در قزوین هستند. هزینه طراحی سایت بر اساس نوع سایت طراحی شده و امکانات موجود، نوع دامنه خریداری شده و نوع هاست یا سرور محاسبه می گردد.

طراحی سایت رایگان

خوب به به چقدر خوب برامون به صورت رایگان هم سایت درست میکنند. عجب آدم های خیر و نیکوکاری پیدا میشن! تبلیغش من رو یاد تبلیغ تور رایگان دوبی و استانبول میندازه. زیاد وقتتون رو تلف نمیکنم و صاف و شفاف میگم که چیزی به نام طراحی سایت رایگان وجود ندارد. اصلا شرکتی که سایت رایگان تحویل مشتری میده چطوری تا الان روپا مونده و توی این وضعیت اقتصادی نابسامان که حقوق برنامه نویسان هم حقوق کمی نیست به کار خودش ادامه میده؟

شاید بگید که خوب من خودم میتونم برم یه سایت وردپرس نصب کنم و کارم رو شروع کنم. باید خدمتتون بگم که حتی اگر مشتری هم اقدام به اینکار کند خیلی زود متوجه می شود که برای نصب و بالا آوردن یک سایت وردپرسی یا هر سایت دیگه ای نیاز به یک نام دامنه و یک هاست دارد. اگر حتی ارزانترین اینها رو هم تهیه کند 300،000 تومان هزینه این دوتا میشه. یکمی که جلوتر میرود و اگر بتواند وردپرس رو نصب کند (نصب وردپرس هم نیاز به دانش طراحی سایت داره) می بیند که از قالب پیش فرض وردپرس فقط به عنوان یک بلاگ میتواند استفاده کند.

بعدش با خودش میگه که اینهمه دردسر کشیدم برای یک وبلاگ و سریع تصمیم به تغییر قالب سایت می گیرد. چندین ساعت برای انتخاب قالب مناسب با نیازها وقت میگذارد. اما متاسفانه قالب رایگانی که تمام نیازها رو پوشش بده وجود نداره و مجبور به خرید قالب می شود. یک مبلغی هم قطعا از 100،000 تا 500،000 تومان برای قالب پرداخت خواهد کرد. حالا باز هم می بیند که امکانات سایت کامل نیست و برای هر کدام از آنها باید یک افزونه با قیمت میانگین 100،000 تومان خریداری کند. اگر 5 افزونه هم برای سایت خریداری شود، 500،000 تومان هزینه برمیداره.

اگر تا اینجا حساب کنیم به صورت میانگین 1،100،000 هزینه سایت شده. حالا که سایت آماده شد باز هم همانی نیست که انتظار دارد. یا اصلا ممکن است به مشکلاتی در ادامه کار با سایت رایگان خود برخورد کند. برطرف کردن این مشکلات و ویرایش سایت نیاز به دانش تخصصی طراحی سایت دارد که قطعا این کار برای مشتری هزینه خواهد داشت.

این داستان رو تعریف کردم که بگم با وردپرس و دروپال یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه ای سایت رایگان نمیشه ساخت. سایت سازها رو هم که در قسمت بالا (طراحی سایت ارزان قیمت) توضیح دادم. این را هم اضافه کنم در سایت سازها می توانید سایت را به صورت رایگان بسازید. اما تا زمان پرداخت کامل قیمت سایت، فعال نخواهد شد. ما هم میتوانیم ادعا کنیم که خدمات طراحی سایت خود را بصورت رایگان انجام می دهیم. اما فقط قسمت مشاوره، جمع آوری اطلاعات و بستن قرارداد رایگان است.

طراحی سایت در قزوین


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید بلیط هواپیما و آدرس bilit1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com